Salam Dulu baru baca ^_^

Salam Dulu baru baca ^_^

Jumat, Desember 18, 2009

Kunci ZuhuD

Aku Tahu;
Rizki Ku Tak Mungkin Diambil Orang Lain;
Karenanya Hati Ku Tenang;

Aku Tahu;
Amal-amal Ku Tak Mungkin Dilakukan Orang Lain;
Maka Aku Sibukkan Diri Ku Untuk Beramal;

Aku Tahu;
ALLAH Selalu Melihat Ku;
Karenanya Aku Malu;
Bila ALLAH Mendapati Ku Melakukan Kemaksiatan;

Aku Tahu;
Kematian Menanti Ku;
Maka Ku Persiapkan Bekal;
Untuk Berjumpa Dengan Rabb Ku;

(Hasan Al Bashri)


Asmaul Husna...;-)

Kebaikan Iman Itu Ialah Dengan Beramal Sholeh..;-)
Kebaikan Hati Ialah Dengan Niat;-)
Kebaikan Niat Ialah Apabila Dilandasi Oleh Keikhlasan Karena ALLAH SWT..;-)

sumber : http://www.facebook.com/notes/-loveriks-es-/kunci-zuhud-/198225822235

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Ma'an Najah

Ma'an Najah

Jazakallah khairan katsiran

Jazakallah khairan katsiran